viernes, 24 de abril de 2020

Setmana del 27 a l'1 de Maig

Bon inici de setmana!
Comencem aquesta setmana més curta. Recordeu que divendres és festa! 👌
Avui dilluns dia 27 és la festivitat de la Mare de Déu de Montserrat, patrona de Catalunya. Podeu repassar la lletra del Virolai i cantar-la a casa o als avis quan els truqueu!


I ara sí, us deixem les activitats per aquesta setmana i els horaris de les trobades. Recordeu que totes les activitats són RETORNABLES i les heu d’enviar a cada professor abans de finalitzar la setmana.

Recordeu la importància de llegir aquesta publicació fins el final per entendre les activitats a fer. Si algú no pot fer les activitats a l'ordinador, les podeu fer a mà.



ACTIVITATS SETMANALS DEL 27 AL 30 D’ABRIL



Dilluns
Dimarts
Dimecres
Dijous
SCIENCE BITS Tema 5
Expliquem
Pàg 7:1,2,3
Pàg 8:1,2,3,4
Pàg 9:1,2,3




MATEMÀTIQUES




ENGLISH

PLÀSTICA



CASTELLÀ
Expressió escrita AUTOBIOGRAFIA
  CATALÀ 




SCIENCE BITS Tema 5
Expliquem
Pàg 10: 1, 2,3,4
Pàg 11: 1



MATEMÀTIQUES 



ENGLISH
Activity 2


 CATALÀ


CATALÀ
Expressió oral
Els animals


SCIENCE BITS
Elaborem!


ENGLISH
MATEMÀTIQUES
Projecte 3


CASTELLÀ
Comprensió
lectora

SCIENCE BITS
Avaluem!



ENGLISH
Activity 2

CATALÀ




MEDI SOCIAL
Edat Moderna
Qüestionari

PLÀSTICA




*RECOMANACIÓ: Llegir com a mínim ½ hora cada dia.

* IMPORTANT: durant les properes dues setmanes no rebreu cap activitat de l'assignatura de Música. 






TROBADES VIRTUALS AMB ELS/LES MESTRES




EXPLICACIÓ DE LES ACTIVITATS
(seguiu baixant per l’explicació de les activitats concretes de cada curs)


ACTIVITATS IGUALS PER 5è i 6è
CATALÀ
Document compartit al drive (fes clic al de la teva classe) - “En temps de confinament”
Ara que segurament la majoria de vosaltres heu viscut l’experiència de tornar als carrers, us proposem que escriviu en una diapositiva un petit text d’unes 70-100 paraules donant resposta a les següents preguntes (en format redactat) i enganxeu una imatge del moment.

✅ Amb qui has sortit?
✅ Com t’has sentit?
✅ Quines han estat les primeres sensacions? (felicitat, angoixa, tristessa…)
✅ Has anat preparat seguint les indicacions (mascareta, guants, higiene,...)?
✅ Què has fet a la sortida?
✅ Com has vist el carrer?
✅ Has fet algun retrobament?
✅ Altres coses que vulguis comentar.


ÀMBIT ARTÍSTIC - PLÀSTICA

ENGLISH
ACTIVITY 1 - The house - Interactive worksheets
This week we have worked on the parts of the house and the objects that we can find in each room. To practise and revise this vocabulary I would like you to some interactive worksheets. Once you finish, click on "Terminado" and "Enviar respuestas a mi profesor". Then you will have to write your NAME, your LEVEL (5 or 6), the SUBJECT (English) and your TEACHER’S EMAIL (juditcasado@samc.cat). When you send it I will see your work.
ACTIVITY 2 - The house - Reading
Do the following reading task by clicking on the link. Remember you have to follow the same instructions as in activity 1. 


ACTIVITATS NOMÉS DE 5è



CASTELLÀ
ACTIVITAT 1. GRAMÀTICA
T’en recordes dels prefixos, sufixos, determinants i de les paraules amb h intercalada? Anem a repassar-los amb les següents activitats:


ACTIVITAT 2. EXPRESSIÓ ESCRITA


ACTIVITATS NOMÉS DE 6è
CASTELLANO


Lee el siguiente texto y contesta a las preguntas:

1.- ¿Cuántas exposiciones permanentes hay? ¿Y cuántas temporales?


2.-¿Qué quiere decir que una exposición es temporal?


3.- ¿Son gratuitas todas las exposiciones del museo?


4.-¿En qué franja horaria puedo visitar todas las exposiciones?


5.-¿Cómo puedo llegar al museo?


6.-En cuanto a las proyecciones, ¿ Aplican las mismas tarifas a todos los públicos?


7.-Si vamos a ver la proyección de las 18’30h dos menores, un adulto, una persona mayor de 65 años y un joven de 21, ¿Cuánto me costará entrar?


8.-¿Cómo puedo contactar con el museo para pedir información?


9.-Si llego al museo a les 17’30h y me voy a las 20h, ¿a cuántas exposiciones y proyecciones podré asistir?


10.-Si me interesa saber alguna cosa sobre astronautas, ¿Qué proyección me recomiendas?


11.-Las exposiciones que ofrece el museo, tienen que ver con las proyecciones que hay?



ACABA DEL LIBRO, DEL TALLER DE VOCABULARIO, LA FICHA Nº 8: Frases hechas.


CATALÀ
Aquest cop, us proposem esbrinar per què els animals no es queden a casa. Heu vist el vídeo dels porcs senglars que passegen per la Diagonal de Barcelona? O el dels peixos que neden pels canals de Venècia? I el de les cabres que mengen el que troben als jardins d’un petit poble de Gal·les? Ara que els humans ens hem tancat a casa per evitar el coronavirus, els animals s’atreveixen a visitar les ciutats!






MEDI SOCIAL- QÜESTIONARI






Qualsevol dubte, estem a la vostra disposició! ✌