domingo, 10 de mayo de 2020

SETMANA 11 AL 15 DE MAIG



Hola, hola súper Cicle! 😊

Ja som a la segona setmana de Maig! Comença a fer caloreta i bon temps!

Com ha anat el cap de setmana? Heu sortit al carrer una estona?

😊 🥳 😘 ☀️ 😊 🥳 😘 ☀️ 😊 🥳 😘 ☀️





🔔 RECORDATORI IMPORTANT PER A LES FAMÍLIES

Com a cicle us recordem unes pautes pel bon funcionament de les trobades virtuals mentre duri el confinament:

✅La importància de respectar l’espai d’autonomia de l’infant durant les trobades.

✅ A partir de la propera setmana només podran accedir a les videotrucades des del correu samc.cat

✅Per motius de seguretat, és necessari tenir la càmera activada durant les sessions  de videoconferència.

✅L'accés a tots els documents i activitats del blog  són exclusius pel compte samc.cat

✅Si alguna família té necessitat de parlar amb els mestres ho han de fer a través del correu corresponent , evitant fer-ho durant la videoconferència.
  

MOLTÍSSIMES GRÀCIES PER LA VOSTRA COMPRENSIÓ I AJUDA! 👍

👀


Us deixem les activitats per aquesta setmana. Recordeu que totes elles són RETORNABLES i, les heu d’enviar a cada professor abans de finalitzar la setmana, és a dir, com a molt tard DIVENDRES. Recordeu la importància de llegir aquesta publicació fins el final per entendre les activitats a fer. Si algú no pot fer les activitats a l'ordinador, les podeu fer a mà. 





ACTIVITATS SETMANALS DE L’11 AL 15 DE MAIG


Dilluns
Dimarts
Dimecres
Dijous
Divendres
CASTELLÀ 


MATEMÀTIQUES




ÀMBIT LINGÜÍSTIC I ARTÍSTIC



MATEMÀTIQUES
Resolució problemes fitxa 15 (pàg123-124)
 
SCIENCE
Qüestionari T5 (sessió tutora)

ENGLISH
  RELIGIÓ


PLÀSTICA



MATEMÀTIQUES

Resolució problemes fitxa 17 (pàg127-128)

 CATALÀ
Kahoot
Challenge

CASTELLÀ
Comprensió oral

SCIENCE BITS
Explorem pàg 7 fins la pàg 11.




ÀMBIT LINGÜÍSTIC I ARTÍSTIC

ENGLISH
Reading and vocabulary task

SCIENCE BITS

Explorem
 pàg 12 fins la pàg 19.

MATEMÀTIQUES

CATALÀ
Competència Lectora 
Lectura d’Art


PLÀSTICA:
MEDI
Kahoot challenge

ENGLISH
Oral activity

*IMPORTANT: Llegir com a mínim ½ hora cada dia.

* IMPORTANT: durant les properes setmanes no rebreu cap activitat de l'assignatura de Música. 

TROBADES VIRTUALS AMB ELS/LES MESTRES





DILLUNS
DIMARTS
DIMECRES
DIJOUS
DIVENDRES


5è A
English meeting 
Grup 1:
10 a 10:45h
Grup 2:
10:45 a 11:30h


Trobada amb la tutora
Grup 1:
15:15 a 16h
Grup 2:
16:15 a 17h

Trobada amb la tutora


Grup sencer
 15:15 a 16:30


Educació física
 12.00-13:00



Trobada amb la tutora
Grup 1: 15:15 a 16h
Grup 2: 16:15 a 17h


5è B
English meeting 
Grup 1: 11:45 a 12:30h
Grup 2: 12:30 a 13:15h


Trobada amb la tutora (Noemí)
Grup 1:
10 a 10:45
Grup 2:
11 a 11:45h

Trobada amb la tutora (Noemí)


Grup sencer
10 a 11:15h

Educació Física
Grup 1:
10.30 - 11:15h
Grup 2:
11.45 - 12.30h


Trobada amb la tutora (Noelia)
Grup 1:
15:15 a 16h
Grup 2 :
16:15 a 17h


6è A
Trobada amb la tutora
Grup 1: 10 a 10:45
Grup 2:11 a 11:45
English meeting 
Grup 1:
10 a 10:45h
Grup 2: 
 10:45 a 11:30h 
Trobada amb la tutora (Montse)
Grup 1: 10 a 10:45
Grup 2:11 a 11:45
English meeting 
Grup 1: 
10-10:45h
Grup 2:  
10:45 a 11:30h
Trobada amb la tutora
Grup 1: 10 a 10:45
Grup 2:11 a 11:45



6è B
Trobada amb el tutor
Grup 1:
10:15 a 11h
Grup 2:
11h a 11.45h
English meeting 
Grup 1: 
11:45 a 12:30h
Grup 2: 
 12:30 a 13:15h
Trobada amb el tutor
Grup 1:
10:15 a 11h
Grup 2:
11 a 11.45h
English meeting 
Grup 1:
 11:45 a 12:30h
Grup 2: 
 12:30 a 13:15h
Trobada amb el tutor
Grup 1: 10:15 a 11h
Grup 2: 11 a 11.45h
Educació Física
13.00h




EXPLICACIÓ DE LES ACTIVITATS

(seguiu baixant per l’explicació de les activitats concretes de cada curs)
ACTIVITATS IGUALS PER 5è i 6è
PLÀSTICA


ACTIVITATS NOMÉS DE 5è

MATEMÀTIQUES

Fitxes 15 i 17 de Resolució de problemes. Feu clic en el següent enllaç per accedir a elles. També podeu accedir des del llibre digital accedint amb les llicències que us vam enviar fa unes setmanes.



SCIENCE BITS
Repassar unitat 5. El dimecres 13 a la trobada virtual farem el qüestionari del tema.


CASTELLÀ

ENGLISH
Animal classification
Do the worksheet to review the animals groups.  
Find the link Animal classification 
Reading task 
Read the text carefully and choose the correct answers.


ACTIVITATS NOMÉS DE 6è

CASTELLÀ
Escolta l’audio Hogwarts
Test: fes les Preguntes




ENGLISH 
Reading and vocabulary activity. 
As last week we were talking about animals and the next topic will be food, I suggest you to do an activity related to both animals and food: vegans. Let’s learn about this! Click on the link to find the tasks. Send me your activities before SUNDAY! 


Oral activity
Read the questions and develop your ideas in an audio. Try to answer all the questions. I would like to know what you think about this topic! 

Remember to send me all your tasks by email: juditcasado@samc.cat 


CATALÀ
Mira la Tasca 13  de Competència Lectora del llibre Llengua +.
Respon a les preguntes proposades.
LECTURA D’ART
Aquesta setmana la competència lectora serà un xic diferent. Es tracta de llegir obres d'art i respondre algunes preguntes sobre elles. Primer caldrà mirar-les molt bé, amb unes ulleres de sorpresa, anàlisi i reflexió!
Cal anar al llibre Llengua + , des de l’enllaç digital que us vàrem facilitar, i mirar detingudament les obres d'art que trobareu a les pàgines 43 i 44 de la tasca 13 de competència lectora.
A continuació responeu les següents preguntes:
  1. Quina sensació et produeix el quadre d’Edvard Munch? Explica les emocions que et provoca.
  2. Compara  la Victòria de Samotràcia  amb Dona i ocell. Quines semblances i quines diferències hi observes?. Explica la resposta de forma raonada.
  3. Observa detingudament el quadre La gitana adormida d’Henri Rousseau. A continuació fes una llista de 6 paraules que et suggereixi aquest quadre.
  4. Mira el quadre El peix daurat de Paul Klee. Quins animals hi observes? Com actuen? Per què? Escriu 3 adjectius que descriguin al peix central del quadre.
  5. Respon algunes qüestions sobre les escultures Font Stravinski i L’arbre serp.  En quin entorn es troben les escultures? Són adequades per aquest entorn? En que diries que s’assemblen?
  6. A les pàgines 44 i 46 del llibre trobareu 3 fotografies de 3 escultures 
de Fernando Botero. Què tenen en comú? Pensa en l’estil, la forma, el que representen...


Finalment investiga sobre algun dels autors d’aquestes obres d’art, aquell que més t’hagi cridat l’atenció, i explica amb les teves paraules allò que és més important sobre la seva carrera artística.