Hola, hola súper Cicle! 😊
Ja som a la segona setmana de Maig! Comença a fer caloreta i bon temps!
Com ha anat el cap de setmana? Heu sortit al carrer una estona?
😊 🥳 😘 ☀️ 😊 🥳 😘 ☀️ 😊 🥳 😘 ☀️
✅La importància de respectar l’espai d’autonomia de l’infant durant les trobades.
✅ A partir de la propera setmana només podran accedir a les videotrucades des del correu samc.cat
✅Per motius de seguretat, és necessari tenir la càmera activada durant les sessions de videoconferència.
✅L'accés a tots els documents i activitats del blog són exclusius pel compte samc.cat
✅Si alguna família té necessitat de parlar amb els mestres ho han de fer a través del correu corresponent , evitant fer-ho durant la videoconferència.
Ja som a la segona setmana de Maig! Comença a fer caloreta i bon temps!
Com ha anat el cap de setmana? Heu sortit al carrer una estona?
😊 🥳 😘 ☀️ 😊 🥳 😘 ☀️ 😊 🥳 😘 ☀️
🔔 RECORDATORI IMPORTANT PER A LES FAMÍLIES
Com a cicle us recordem unes pautes pel bon funcionament de les trobades virtuals mentre duri el confinament:
✅La importància de respectar l’espai d’autonomia de l’infant durant les trobades.
✅ A partir de la propera setmana només podran accedir a les videotrucades des del correu samc.cat
✅Per motius de seguretat, és necessari tenir la càmera activada durant les sessions de videoconferència.
✅L'accés a tots els documents i activitats del blog són exclusius pel compte samc.cat
✅Si alguna família té necessitat de parlar amb els mestres ho han de fer a través del correu corresponent , evitant fer-ho durant la videoconferència.
MOLTÍSSIMES GRÀCIES PER LA VOSTRA COMPRENSIÓ I AJUDA! 👍
👀
TROBADES VIRTUALS AMB ELS/LES MESTRES
SCIENCE BITS
Finalment investiga sobre algun dels autors d’aquestes obres d’art, aquell que més t’hagi cridat l’atenció, i explica amb les teves paraules allò que és més important sobre la seva carrera artística.
Us deixem les activitats per aquesta setmana. Recordeu que totes elles són RETORNABLES i, les heu d’enviar a cada professor abans de finalitzar la setmana, és a dir, com a molt tard DIVENDRES. Recordeu la importància de llegir aquesta publicació fins el final per entendre les activitats a fer. Si algú no pot fer les activitats a l'ordinador, les podeu fer a mà.
ACTIVITATS SETMANALS DE L’11 AL 15 DE MAIG
*IMPORTANT: Llegir com a mínim ½ hora cada dia.
* IMPORTANT: durant les properes setmanes no rebreu cap activitat de l'assignatura de Música.
TROBADES VIRTUALS AMB ELS/LES MESTRES
EXPLICACIÓ DE LES ACTIVITATS
(seguiu baixant per l’explicació de les activitats concretes de cada curs)
ACTIVITATS IGUALS PER 5è i 6è
PLÀSTICA
ACTIVITATS NOMÉS DE 5è
MATEMÀTIQUES
Fitxes 15 i 17 de Resolució de problemes. Feu clic en el següent enllaç per accedir a elles. També podeu accedir des del llibre digital accedint amb les llicències que us vam enviar fa unes setmanes.
Repassar unitat 5. El dimecres 13 a la trobada virtual farem el qüestionari del tema.
CASTELLÀ
ENGLISH
Animal classification
Do the worksheet to review the animals groups.
Find the link Animal classification
Reading task
Read the text carefully and choose the correct answers.
ACTIVITATS NOMÉS DE 6è
CASTELLÀ
Escolta l’audio Hogwarts
Test: fes les Preguntes
ENGLISH
Reading and vocabulary activity.
As last week we were talking about animals and the next topic will be food, I suggest you to do an activity related to both animals and food: vegans. Let’s learn about this! Click on the link to find the tasks. Send me your activities before SUNDAY!
Oral activity
Read the questions and develop your ideas in an audio. Try to answer all the questions. I would like to know what you think about this topic!
CATALÀ
Mira la Tasca 13 de Competència Lectora del llibre Llengua +.
Respon a les preguntes proposades.
LECTURA D’ART
Aquesta setmana la competència lectora serà un xic diferent. Es tracta de llegir obres d'art i respondre algunes preguntes sobre elles. Primer caldrà mirar-les molt bé, amb unes ulleres de sorpresa, anàlisi i reflexió!
Cal anar al llibre Llengua + , des de l’enllaç digital que us vàrem facilitar, i mirar detingudament les obres d'art que trobareu a les pàgines 43 i 44 de la tasca 13 de competència lectora.
A continuació responeu les següents preguntes:
- Quina sensació et produeix el quadre d’Edvard Munch? Explica les emocions que et provoca.
- Compara la Victòria de Samotràcia amb Dona i ocell. Quines semblances i quines diferències hi observes?. Explica la resposta de forma raonada.
- Observa detingudament el quadre La gitana adormida d’Henri Rousseau. A continuació fes una llista de 6 paraules que et suggereixi aquest quadre.
- Mira el quadre El peix daurat de Paul Klee. Quins animals hi observes? Com actuen? Per què? Escriu 3 adjectius que descriguin al peix central del quadre.
- Respon algunes qüestions sobre les escultures Font Stravinski i L’arbre serp. En quin entorn es troben les escultures? Són adequades per aquest entorn? En que diries que s’assemblen?
- A les pàgines 44 i 46 del llibre trobareu 3 fotografies de 3 escultures
de Fernando Botero. Què tenen en comú? Pensa en l’estil, la forma, el que representen...
Finalment investiga sobre algun dels autors d’aquestes obres d’art, aquell que més t’hagi cridat l’atenció, i explica amb les teves paraules allò que és més important sobre la seva carrera artística.